LIVE SESSION OPTIMISE & BOOST YOUR SHOP (shopee)

LIVE SESSION OPTIMISE & BOOST YOUR SHOP (shopee)

Bayangkan prospek masuk kedai anda : 
 

 

Produk2 anda tidak tersusun dengan baik,
Produk anda tidak cukup maklumat untuk prospek ketahui, 
Promosi yang anda buat prospek tak nampak dan tak tahu dimana nak cari, 
Prospek tak tahu apa produk apa yang anda jual,
Prospek tak jelas dengan produk yang anda jual,

dan banyak lagi sebab......

Inilah penting nya anda optimise kedai dan listing produk anda

 

Ini adalah langkah pertama anda perlu buat jika kedai anda sendu walaupun anda dah tarik trafik masuk ke kedai anda dan tiada terjadinya jualan. 

Selepas optimise kedai shopee anda, anda perlu tahu flow untuk tarik trafik dan expose kedai anda kepada ramai orang supaya mereka nampak kedai anda. Jika tiada yang nampak, tiada jualan akan terjadi.

BIASANYA LANGKAH INI JUGA SELALU DIABAIKAN

Kita akan belajar cara untuk tarik trafik ke kedai anda secara marketing percuma dahulu yang ada dalam shopee. Anda akan disediakan daily worksheet untuk marketing setiap hari secara percuma. Expose kedai anda kepada pengguna-pengguna shopee.

 

FLOW SESSION


SEBELUM LIVE SESSION anda perlu berikan link shopee anda untuk kami review.



LIVE SESSION 1 : OPTIMISE LISTING & SHOP

Sesi ini mengambil masa 2 JAM untuk penerangan bagaimana cara untuk optimise kedai shopee dan listing product anda. Dalam live session ini juga kami akan review beberapa contoh kedai shopee peserta yang perlukan sentuhan untuk sama-sama belajar apa yang perlu diperbaiki. Selepas review kedai, anda akan belajar cara untuk dekorasi kedai dengan betul dan dapat menyampaikan maklumat penting kepada prospek.

Kedai shopee semua peserta akan di review. Jika tak sempat review dalam sesi live, selepas sesi akan di review di group support.

 

LIVE SESSION 2 : BOOST SHOP WITH FREE MARKETING

Sesi ini mengambil masa 2 JAM untuk penerangan flow funnel marketing di shopee dan belajar cara bagaimana untuk tarik trafik melalui tools marketing percuma yang shopee ada di mana anda tak perlu keluarkan kos marketing. Ini adalah amat sesuai untuk permulaan marketing di kedai shopee anda dan juga penting untuk langkah permulaan dalam membangunkan kedai shopee anda.  
 

 GROUP SUPPORT ADALAH SELAMA 14 HARI SELEPAS SESI LIVE TAMAT

SETIAP SESI TERHAD KEPADA 30 PESERTA SAHAJA SUPAYA KAMI BOLEH BERI FOKUS KEPADA PESERTA.

 

DALAM BULAN INI AKAN ADA 2 KALI SESI DAN ANDA BOLEH PILIH TARIKH YANG ANDA BOLEH HADIR.

KLIK GAMBAR UNTUK TERUSKAN PENDAFTARAN

 


 

SEBAGAI BONUS

1. WORKBOOK SHOPEE - Dalam workbook ini telah disusun langkah2 dari awal hingga akhir untuk anda ikut, termasuk langkah memulakan shopee ads.

2. ANALISIS INVOIS - Penerangan perkara2 yang anda perlu tahu dalam invois shopee anda. Biasanya bagi mereka yang terkena overcas dari shopee, ebook ini ada penerangan bagaimana anda terkena overcas dan cara untuk atasinya.

3. TUTORIAL SHOP DECORATION - Ebook ini adalah tutorial untuk anda buat shop decoration dan ada juga disertakan tutorial video shop decoration dan tutorial edit gambar guna CANVA.